رضایتمندی بیمه شدگان از درمان تامین اجتماعی لرستان حائز اهمیت است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان گفت: رضایت‌مندی بیمه شدگان از عملکرد مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان اهمیت بسزایی دارد.

تامین 24 / دکتر امین بهاروند در جلسه ارزیابی عملکرد سال گذشته مراکز تابعه و ابلاغ موافقتنامه برنامه و بودجه سال 99 اظهار داشت: ملاک ارزیابی عملکرد سال 98، شاخص‌های کمی و کیفی با اولویت ارائه خدمات مطلوب‌تر و رضایت‌مندی بیمه شدگان است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با تاکید بر اهمیت خدمات ارائه شده در مراکز درمانی اظهار داشت: رضایت‌مندی بیمه شدگان از خدمات سازمان تامین اجتماعی از جمله خدمات درمانی این سازمان نقش بسزایی دارد اما برخورد مناسب با مراجعه کننده‌ها فراتر از تعیین بودجه مناسب در میزان رضایت‌مندی بیمه شدگان اثر گذار است.

 

به گفته وی یکی از راه‌های جلوگیری از مراجعه غیر ضروری به شعب و کارگزاری‌ها استعلام استحقاق دفترچه‌های درمانی به صورت آنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری  است که بسیار حائز اهمیت بوده و در نهایت حذف دفترچه‌های درمانی را در پی دارد.

 

وی ادامه داد: این مهم مانع از اتلاف وقت و منابع این سازمان بین‌نسلی می‌شود.

 

گفتنی است در ابتدای این جلسه دکتر مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی و تشکر از مدافعان سلامت که خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند، اظهار کرد، جهت رفع مشکلات حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی به‌ویژه جذب پزشک متخصص از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.


ارسال نظر

captcha