اداره کل تامین اجتماعی قم جزو 5 دستگاه برتر اجرایی استان در ارائه خدمات الکترونیک

در جلسه ستاد مبارزه با کرونا که به ریاست استاندار قم در سالن کرامت استانداری برگزار شد، از افزایش خدمات دولت الکترونیک بعد از شیوع کرونا در قم خبر داده شد.

تامین 24 / مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم در این جلسه بیان داشت: با شیوع کرونا خدمات الکترونیک با رشد و افزایش معناداری همراه شده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید رضا موسوی ابراز کرد: با شیوع کرونا ۷۴ خدمت جدید توسط وب‌سایت‌های دستگاه‌های اجرایی، ۴۸ خدمت در شبکه تلفن همراه و ۲ خدمت جدید نیز در دفاتر پیشخوان فعال شد.

 

وی یادآور شد: ادارات کل پست، تامین اجتماعی، آموزش‌وپرورش، شرکت گاز و شهرداری ۵ دستگاه برتر استان در ارائه خدمات الکترونیک در ۸ ماه گذشته بودند.


ارسال نظر

captcha