برقراری بیش از 367 هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال 98

367 هزار و 358 تماس از طریق درگاه های ارتباطی با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی طی سال گذشته برقرار شده است.

تامین 24 /به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، از این تعداد تماس، 38.64 درصد در حوزه بیمه ای، 29.46 درصد درخصوص خدمات غیرحضوری و 10.37 درصد در حوزه امور مالی و مرتبط با پرداخت مستمری بوده است.

همچنین طی سال گذشته 3.08 درصد تماس ها با درگاه های ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی مربوط به حوزه درمانی بوده است.

بر اساس اعلام معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی، میانگین تماس های ماهیانه با درگاه های ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی این سازمان در سال گذشته 30هزار و 613 مورد بوده است.

14 هزار و 769 نفر از استان های سراسر کشور به بخش مراجعین حضوری مستقر در طبقه همکف ستاد مرکز سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده اند که 69 درصد از استان تهران و 31 درصد از سایر استان ها بوده است.

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی (CRM) از طریق درگاه های ارتباطی سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی 10001420، پیام صوتی و بخش مراجعین حضوری مستقر در طبقه همکف ستاد مرکزی این سازمان پاسخگوی مخاطبان است.


ارسال نظر

captcha