کانال های ارتباط با سازمان تامین اجتماعی

در راستای تکریم ارباب رجوع ، تمامی مخاطبان و ذینفعان تامین اجتماعی می توانند از طریق تماس با شماره 1420 از سراسر کشور ، سامانه پیامکی 10001420،پورتال مرکز ارتباطات مردمی ،کدهای دستوری USSDو اپلیکشن تامین اجتماعی با این سامانه ها ارتباط و خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

تامین 24 /مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: مخاطبان با تماس از طریق شماره تلفن 1420 می توانند نسبت به طرح مشکلات و پرسش های بیمه ای و درمانی خود اقدام کنند و کارشناسان مرکز به طور مستمر از ساعات 8 صبح لغایت 8 شب پاسخگوی این عزیزان خواهند بود و در خارج از ساعات فوق امکان ثبت پیام های صوتی فراهم شده است و کارشناسان مذکور طی دو روز کاری بعد ،طی تماس با مخاطب پاسخگوی موارد مطروحه خواهند بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، غلامرضا محمدی با اشاره به سامانه پیامکی 10001420 نیز گفت: مخاطبان می توانند با ارسال سوالات و مشکلات خود به سامانه پیامکی10001420 حداکثر طی دو روز کاری پاسخ خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

محمدی پورتال مرکز ارتباطات مردمی را نیز یکی از کانالهای ارتباطی دانست و افزود: متقاضیان می توانند با ثبت نام در سامانه crm.tamin.irنسبت به طرح سوال،مشکلات و شکایات اقدام کنند که پس از ارجاع به لایه های تخصصی ،کارشناسان پاسخگوی موارد مطروحه خواهند بود.

وی دو کد دستوری #1420*4* و #142* را از جمله کدهای USSDدانست که ارباب رجوع می توانند از طریق تلفن همراه خدماتی از جمله استعلام سابقه بیمه،استحقاق درمان،آخرین مبلغ مستمری،نوع رابطه بیمه ای ،نمایش کارگاههای کارفرما و نمایش بدهی قطعی و برآوردی کارگاه؛امکان پرداخت حق بیمه ؛دریافت اپلیکشن تامین اجتماعی من ؛نوبت دهی شعب و ... را دریافت کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری، اپلیکشن "تامین اجتماعی من" با نام اختصاصی" My tamin  "که بر روی تلفن همراه هوشمند اجرا می شود را نیز یکی دیگر از کانالهای ارتباطی دانست و گفت:مخاطبان می توانند با دانلود این نرم افزار از خدماتی همچون مشاهده توصیفی اطلاعات هویتی،اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد،سابقه ،دستمزد،استحقاق درمان ،وضعیت بیمه پرداز،نوع بیمه و مشخصات شعبه و کارگاه؛استعلام مستمری بگیران با قابلیت نمایش آخرین مستمری ؛استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان؛نمایش اطلاعات مکان محور مراکز سازمان و .... استفاده کنند.

وی افزود: میز خدمت غیرحضوری در سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی بارگذاری شده است که مراجعه کنندگان می توانند با ورود به سامانه های مختلف از خدمات متنوع این سازمان به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.


ارسال نظر

captcha