مدیر کل تامین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ:

ترغیب مردم به استفاده از روشهای نوین خدمت‌رسانی، نیازمند جذابیت است

کارگزاری‌ها آیینه تمام‌نمای خدمات سازمان تامین‌اجتماعی از جمله خدمات غیرحضوری هستند و بسیاری از دستاوردهای سازمان تامین‌اجتماعی در آن متجلی می‌شود.

تامین 24 / ناهید حیدری، مدیر کل تامین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ که در نشست با روسای کارگزاری‌های تحت پوشش اداره کل غرب تهران بزرگ سخن می‌گفت، با ذکر مطلب بالا افزود: ماهیت کارگزاری جنبه خصوصی دارد و بسیاری از مسئولان آن نیز از پیشکسوتان و مدیران سازمان هستند و انتظار عمومی از نحوه خدمت‌رسانی در کارگزاری‌ها بسیار بالا است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، مدیر کل تامین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ ضمن برشمردن شاخص‌هایی چون فضای استاندارد، شاداب و آراسته نورپردازی و چیدمان علمی و آرامش‌بخش، تکریم ارباب‌رجوع و بهره‌گیری از خدمات اینترنتی گفت: ایجاد جاذبه در نحوه ارائه خدمات یکی از نکات مهم علم مدیریت و بازاریابی در فضای کسب‌وکار است که نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب و رضایت‌مندی دارد. هر چه جذابیت در نحوه خدمت‌رسانی بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری به سمت کارگزاری‌ها جذب خواهند شد.

 

حیدری با اشاره به اجرای درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی گفت: این طرح یکی از سیاست‌های مهم سازمان در اجرای تعهدات و ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان است و با تحقق آن، تحول بزرگی را در راستای خدمت‌رسانی به آحاد مردم شاهد خواهیم بود.

 

مدیر کل تامین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ افزود: این طرح ملی در کلیه شعب غرب تهران بزرگ به صورت پایلوت در حال اجرا است و طی ٢ هفته گذشته استقبال خوبی از آن شده است و کارگزاری‌ها با تجربه و دانشی که مسئولان آن دارند، به طور قطع با  هم‌افزایی و استفاده از تجارب و ظرفیت‌های موجود در نهادینه کردن آن نقش بسزایی خواهند داشت و اداره کل غرب تهران بزرگ نیز پیشتیبان و در کنار شما خواهد بود.

 

شایان ذکر است در این نشست مسائل و مشکلات کاری کارگزاری‌ها مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. همچنین کارگزاری‌های برتر بر اساس میزان رشد آمار عملکردی در سال ١٣٩٧ معرفی شدند.


ارسال نظر

captcha